Brak UPD - po niepodjęciu przesyłki przez adresata

Dzień dobry, występuje u nas problem z UPD, które nie wpadają po nie podjęciu przesyłki przez adresata. Jeśli adresat potwierdzi odbiór przesyłki - UPD wpada automatycznie pod konkretny dokument w sprawie. Problem dotyczy przesyłek, które nie zostały podjęte w ciągu 14 dni, wtedy nie mamy nic. Nasza organizacja wystawia decyzje administracyjne i pojawienie się UPD jest dla nas kluczowe, w celu określenia terminów ustawowych.

Czy ktoś z Państwa ma podobny problem?

Pozdrawiam,

Sami zidentyfikowaliśmy rozwiązanie. W podręczniku nie było o tym mowy, ale przyczyna leżała w błędnym określeniu adresata w bazie kontaktów. Chcąc wysłać dokument w trybie UPD, należy kontakt określić jako OSOBA FIZYCZNA w Bazie Kontaktów. Po prawidłowym zdefiniowaniu adresata, nie ma przeszkód w otrzymywaniu UPD, zarówno tego podpisanego przez adresata, jak również automatycznego po upływie 14 dni.

1 polubienie