Jakiś czas temu przygotowałem sobie środowisko testowe EZD RP - w wersji 19.4.15. Wszystko ładnie działało. Dłużą chwilę był nie używany, a chciałem wrócić do tematu i aktualnie nie startuje mi środowisko. Poprzednie wersje których mam backupy też nie startują… Czyżbym utracił dostęp do repozytorium i to może być problem? Poniżej parę zrzutów, co może być przyczyną?
Problem był po stronie NASK - firewall blokował dostęp. Po mailu wszystko wróciło do normy
Dzień dobry.
Na ezdrp@nask.pl podając adres IP. Jeśli jest zgodny z pierwotnym wnioskiem powinni to szybko zrobić.
Niestety pomimo wysłania 2 maili na podany adres nadal nie mam dostępu do repozytorium, ani żadnej odpowiedzi od NASK.
Dzień dobry,
dziś zweryfikuję czy mail dotarł i zajmę się tym zgłoszeniem.
@Miroslaw proszę o weryfikację, czy możliwy jest już dostęp do repozytoriów.
Dziękuję, mam już dostęp.