Problem z podglądnięciem RPW

Od jakiegoś czasy mamy problem z podglądnięciem RPW. Błąd, jaki się wyświetla: „Token fr:tokens:85c7a73b-7e22-4774-be45-aabaa5d34fb2 nie został znaleziony w repozytorium". Problem zgłoszony, ale brak rozwiązania.

1 polubienie

Dzień dobry,
cytuję odpowiedź : "Dzień dobry,
Potwierdzam występowanie błędu uniemożliwiającego podgląd niektórych plików w systemie. Nasz zespół programistów aktywnie pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Zapewniamy, że sprawa ma dla nas najwyższy priorytet, a o dalszych działaniach poinformuję tak szybko, jak będzie to możliwe.
Chwilowe obejścia problemu:

  • przy plikach w aktach sprawy - pobranie ich na dysk i podgląd z poziomu Windowsa,
  • przy plikach w RPW - zmiana nazwy pliku (nie zawsze)."

“Dzień dobry,
w dniu wczorajszym (2025-06-25) w systemie EZD RP zostały wdrożone poprawki mające na celu usunięcie m.in. błędu podglądu plików (komunikat „Token nie znaleziony w repozytorium”) (…)”

Niestety ale problem z tokenem powraca cały czas, częściowo użytkownicy nie maja możliwości podglądu skanowanych pism. Także mimo poprawek nie wszystko do końca działa poprawnie.
Kasowanie ciasteczek, zmiana nazw plików itp. nie dają już w tym momencie żadnego rezultatu.

Spróbujcie wyczyścić przeglądarki z danych. NASK zaleca po każdej aktualizacji.
Może pojawiać się jeszcze problem z tymi plikami z czasu awarii, natomiast te świeże raczej otwierają się bez problemu.

Dzień dobry
U nas po wyczyszczeniu przeglądarki z danych nadal pojawia się ten problem. Wersja EZD RP: 21.15.12 (A). Są jakieś inne rozwiązania, które możemy zrobić z naszego poziomu?

Dzień dobry,
spróbujcie jeszcze synchronizacji czasu. To też może mieć wpływ.
Generalnie pliki ładnie się otwierają.