Link do resetu hasła wygasł

Witam, po utworzeniu podmiotu, OTWÓRZ → UŻYTKOWNICY → UTWÓRZ
dodaję nowego użytkownika, system wysyła mu link do ustawienia hasła ale kiedy użytkownik przechodzi na stronę ustawienia hasła nie może go już ustawić ponieważ po wprowadzeniu hasła jest komunikat Link do resetu hasła wygasł

  1. Czy root może ustawić samodzielnie hasło
  2. Gdzie znajdę opcję wydłużenia czasu ważności linku

Pozdrawiam
Radosław Hofman

Radku,

root ani admin podmiotu nie ustawiają haseł. Po dodaniu nowego użytkownika wysyłany jest e-mail z linkiem do ustawienia hasła. W systemie mamy błąd, że w tym akurat przypadku podczas ustawiania hasła pojawia się komunikat, że link wygasł - jesteśmy w trakcie naprawiania tego błędu. Proponuję, żaby pracownik, gdy pojawi się strona do logowania kliknął w Nie pamiętam hasła - przyjdzie wtedy e-mail z linkiem do resetu hasła. Link przy zmianie hasła jest ważny przez 60 minut. W systemie nie ma opcji wydłużania czasu ważności linku.

Dzień dobry,

chciałbym podpytać, czy błąd został już naprawiony? Pytam, ponieważ w świeżej instalacji w wersji 19.7.42 nadal się na niego natykamy