Dzień dobry.
Po aktualizacji z wersji 17.11 do wersji 17.16 przy próbie wejścia na stronę pojawia się komunikat:
Aktualizacja przebiegła bez problemu, bez błędów.
Dzień dobry.
Po aktualizacji z wersji 17.11 do wersji 17.16 przy próbie wejścia na stronę pojawia się komunikat:
Aktualizacja przebiegła bez problemu, bez błędów.
Dzień dobry Panie Hubercie,
proszę sprawdzić w ingresach (Rancher → Cluster → Service Discovery → Ingresses) czy z adresu ezdrp-web jest Pan w stanie się dostać na stronę sso (w trybie incognito).
Pozdrawiam,
Łukasz Markiewicz
Niestety nie działa, pojawia się komunikat jak u Pana Huberta
Panie Łukaszu,
Sprawdziłem otwiera się strona sso z tym błędem jak na zdjęicu.
Dzień dobry,
Proszę zrestartować (usunąć) wszystkie pody usługi SSO, powinno pomóc - automatycznie utworzone zostaną nowe instancje.
Pozdrawiam,
Łukasz Markiewicz
Usunąłem 3 pody:
Zostały odtworzone, ale problem pozostał.
Dołączam się do wątku.
System nowy świeżo zainstalowany.
Wersja 1.17.11 działa bezproblemowo upgrade do 1.17.16 powoduje identyczny błąd jak u kolegi powyżej.
Redeploy podów sso-* problemu nie rozwiązuje.
Dzień dobry,
poniżej przesyłam rozwiązanie problemy z którym mieliście Państwo problem,
Proszę zalogować się do Rancher a następnie przejść do klastra na którym działa EZDRP,
Kolejnym krokiem jest wybór ‘Apps → Installed Apps’ dalej jak na prtSc
Klikamy ‘Next’
przechodzimy do zakładki ‘Edit YAML’,
dokonujemy edycji w polu force_chown na true
BYŁO
Klikamy ‘Update’
Po wykonanej aktualizacji, ponownie ją wykonujemy i zmieniamy parametry ODWROTNIE tzn.
powracamy do pierwotnych ustawień.
Przed zmianą
Po zmianie
Klikamy ‘Update’
EZDRP po aktualizacji powinno działać.
Pozdrawiam,
Łukasz Markiewicz